top of page

Regulamin gabinetu

Poniżej znajduje się regulamin funkcjonowania gabinetu Deep Therapy obowiązujący od dnia 15 listopada 2023 roku.

Regulamin gabinetu psychoterapii i treningu Deep Therapy

Regulamin gabinetu psychoterapii i treningu Deep Therapy prowadzonego przez spółkę Deep Therapy Henryk Kułakowski, mieszczącą się w Jaroszowej Woli 05-505 przy ul. Ogrodowej 12, REGON: 830209795, NIP: 8651002530:

  1. Sesje psychoterapeutyczne oraz treningi neurofeedback obywają się wyłącznie po wcześniejszym zarezerwowaniu ich terminu za pośrednictwem strony internetowej oraz ich opłaceniu online lub w gabinecie, w zależności od dostępnej formy.

  2. Potwierdzenie wizyty jest rozumiane jako zobowiązanie do stawienia się na niej. Niepojawienie się na wizycie skutkuje koniecznością wniesienia za nią pełnej opłaty.

  3. Spóźnienie się na wizytę będzie skutkowało skróceniem czasu jej trwania o długość opóźnienia.

  4. W trakcie cyklicznych spotkań, w przypadku braku możliwości wniesienia przez pacjenta opłaty za daną sesję, decyzję na temat kontynuacji spotkań i terminu uiszczenia płatności podejmuje prowadzący. Jeżeli klient zalega z opłatą, dalsze wizyty mogą zostać zawieszone do czasu uregulowania zadłużenia. Sesja zdalna może się odbyć wyłącznie wtedy, kiedy została wcześniej opłacona.

  5. Jeśli na zaplanowaną sesję wieloosobową zjawia się mniej osób wizyta jest płatna w pełnej zaplanowanej kwocie. Prowadzący, w zależności od wcześniejszych ustaleń, może odmówić przeprowadzenia sesji bez obecności wszystkich zaplanowanych osób, co nie zwalnia z opłaty za sesję.

  6. Odwoływanie spotkań i odpłatność za nieobecności:

    • Zaplanowane po rozpoczęciu terapii cykliczne spotkania są odpłatne w ramach dostępności prowadzącego, także w wypadku nieobecności klienta, poza wymienionymi poniżej wyjątkami.

    • Jeżeli wizyta w gabinecie nie może się odbyć, należy ją odwołać wysyłając maila na lub e-mail na adres: your.deep.therapy@gmail.com lub SMSa na numer (+48) 606 345 909. Tą samą drogą można zmienić wizytę w gabinecie na wizytę zdalną, w tym samym dniu i o tej samej godzinie.

    • Sesje, które nie odbywają się z powodu nieobecności prowadzącego nie podlegają opłacie.

    • Odwołanie terminu wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny, lub niestawienie się na wizytę bez informacji na ten temat, wiąże się z pełną odpłatnością za dane spotkanie.

    • Wizyta odwołana nieregulaminowo jest odpłatna niezależne od wydarzeń losowych takich jak np. nagłe zachorowanie, kwarantanna, trudności z dojazdem czy sprawy rodzinne.

    • W przypadku odwołania sesji przez prowadzącego w terminie do 24h przed planowanym spotkaniem nie jest pobierana opłata za sesję i w miarę możliwości jest proponowane spotkanie w innym terminie w tym samym tygodniu lub dodatkowe spotkanie w kolejnym tygodniu.

  7. Opłaty za rezerwacje pobierane są w zależności od rodzaju sesji: gotówką w gabinecie, przelewem bankowym, za pośrednictwem PayPal lub PayU.

  8. Rezerwacje przyjmowane są nie później niż 12 godzin przed planowaną wizytą. Opłacone sesje dostępne są od razu w zarezerwowanym terminie. 

  9. Klientowi przysługują wszelkie prawa związane z zamawianiem usług na odległość zgodnie z zapisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27.

  10. Klient wyraża zgodę na wydanie paragonu fiskalnego, faktury lub innego dokumentu księgowego w postaci elektronicznej i przesłanie go na wskazany adres mailowy lub udostępnienie do pobrania ze strony internetowej gabinetu.

  11. Dokumentacja medyczna i psychoterapeutyczna jest sporządzana według obowiązujących zasad prawnych, przechowywana w gabinecie, poufna i chroniona przed dostępem osób postronnych.

  12. Psychoterapeuci i Klienci placówki będący w relacji psychoterapeutycznej zobowiązani są do przestrzegania regulaminu i ustalonego kontraktu terapeutycznego. Kontrakt terapeutyczny zawierany jest bezpośrednio z psychoterapeutą, ustnie lub pisemnie, a jego zasady mogą nieznacznie zmodyfikować niniejszy regulamin.

  13. Wizyty, które odbywają się zdalnie muszą być opłacone przed terminem planowanego spotkania. Opłata przed planowana sesją jest warunkiem rozpoczęcia danej sesji. Sesje mogą być opłacane za pomocą dostępnych na stronie internetowej metod płatności.

  14. Opłaty za świadczone usługi mogą ulegać zmianie o czym zarejestrowani i nowi klienci będą informowani z użyciem poczty elektronicznej oraz strony internetowej .

  15. Klient wyraża zgodę, żeby różni specjaliści świadczący usługi w ramach współpracy w gabinecie mogli konsultować się w sprawie klienta.

  16. Pracownik gabinetu gwarantuje zachowanie tajemnicy zawodowej i pełnej poufności danych osobowych stosownie do obowiązujących przepisów prawa, oraz ustawy o ochronie zdrowia psychicznego.

  17. W szczególnych sytuacjach, m.in. zagrożenia zdrowia lub życia ludzkiego oraz innych, w których psychoterapeuta jest prawnie do tego zobowiązany, dane osobowe pacjenta mogą zostać ujawnione właściwym organom i podmiotom na mocy przepisów wynikających z Ustawy o Ochronie Zdrowia Psychicznego, Kodeksu Karnego i innych ustaw.

  18. W stanach zagrożenia zdrowia i życia klienta lub innych osób pracownicy gabinetu mają prawo zatrzymać klienta w placówce i wezwać służby ratownicze, wg art. 21. Ustawy o Ochronie Zdrowia Psychicznego z dnia 19.08.94 r.

  19. Regulamin obowiązuje klienta z momentem skorzystania przez niego z usług gabinetu.

  20. Celem zapewnienia porządku i bezpieczeństwa w gabinecie, a także dla ochrony zdrowia klientów w poczekalni oraz przed budynkiem gabinetu funkcjonuje monitoring wideo. Monitoring nie funkcjonuje w pomieszczeniach przeznaczonych na spotkania z klientami czy w trakcie udzielania klientom świadczeń.

  21. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres spółki bądź mailowo na adres: your.deep.therapy@gmail.com. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych.

  22. Polityka prywatności serwisu jest dostępna pod adresem: https://www.deep.org.pl/polityka-prywatnosci

bottom of page